מיתוג חזק ישאיר את המוצר בתודעת הצרכן
וייחרט בזיכרונו.
כשאתם חושבים על מיתוג סביר להניח שמה שעובר לכם בראש הוא מחשבות על לוגו חדש. מיתוג אכן בעל מאפיין חזותי משמעותי. אולם, מיתוג אינו לוגו בלבד. בלבד. מיתוג הוא תהליך בו נוצרת שפה חזותית המאפיינת את הארגון או המוצר ומייחדת אותו ביחס למתחרים. הבחירה בשפה עיצובית נועדה להטמיע את ערכי הארגון או יתרונותיו היחסיים של המוצר בתודעה של קהל הצרכנים. העיצוב משמש מעין “קיצור דרך” המתמצת עבור הצרכנים מקבץ של תובנות.
מיתוג הוא תהליך המתחיל בחשיבה אסטרטגית מקצועית על צרכי קהל היעד, מיצוב אפשרי של המוצר או הארגון ובהמשך התאמה של מסרים שילכדו את תשומת ליבו של הצרכן. מיתוג חזק ישאיר את המוצר בתודעת הצרכן וייחרט בזיכרונו. כמו צריבת שם החוואי על עדר הפרות שלו המסייע בזיהוין מבין עדרים אחרים.
אנו בסטודיו מתמחים בבניית מיתוג עסקי לחברות ולארגונים מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח, ניתוח המצב הקיים, אפיון השוק וכן הגדרת השאיפות העתידיות ויישומן בפועל. בתהליך עבודה משותף נבנה מותג חדש או נשדרג מותג קיים, תוך התאמה לדרישות השוק והאסטרטגיה השיווקית.
תדמית בעינינו היא סיפור על מותג המורכב ממחשבות, מרגשות, מאמונות, מדעות, מתכונות, משאיפות ומהצלחות. אנו דוגלים בפיתוח תדמית פורצת דרך, ייחודית ומיוחדת ללקוחותינו, שתכליתה להצעיד את בית העסק והמוצר קדימה. התדמית שאנו בונים ללקוח משקפת את ערכי הארגון ואת מטרותיו השיווקיות ומעבירה מסר חד וברור המותאם לקהל היעד.
תהליך יצירת תדמית מורכב מבניית אסטרטגיה שיווקית, בחירת שם, עיצוב לוגו המשקף את ערכי המותג ובחירת שפה גרפית ייחודית, הכוללת טיפוגרפיה וסלוגן. כל זאת נעשה לשביעות רצון הלקוח ובשיתוף פעולה מלא.